Лила Мос ще рекламира всички продукти козметичната марка
Снимка: Getty
Дъщерята на супермодела Кейт Мос стана новият посланик на американския клон на Yves Saint Laurent Beauty.
Лила Мос ще участва в рекламни кампании за козметични продукти, включително тонални основи, червила, спирали и др.
Любимите ѝ продукти на марката сега са спиралата Lash Clash и балсамът за устни Rouge Volupté Candy Glaze, признава модела.
Снимка: Instagram
„Моята връзка с красотата е да се чувствам като себе си и да бъда уверена. Привърженик съм на естествения грим, но обичам да експериментирам повече, когато излизам. Когато снимахме кампанията, беше удоволствие да работя с екипа, за да се уверя, че използваните от нас продукти са подходящи за мен. Личната връзка с продуктите ме направи много щастлива в това сътрудничество “, каза тя.
На 16 години дъщерята Кейт Мос направи своя дебют като модел като лице на рекламна кампания за Marc Jacobs Beauty през 2018 г. По време на кариерата си тя си сътрудничи с Miu Miu, Fendi, Chanel и други модни къщи, а също така участва в няколко корици на Vogue.
Снимка: Instagram
Лила Грейс Мос е дъщеря на Кейт Мос и основателя на Dazed Media Джеферсън Хак. Двойката се раздели малко след нейното раждане, припомня Hello.
Сега супермоделът се среща с германския граф Николай фон Бисмарк. Те са заедно от 2015 г., въпреки че се познават от повече от 10 години.
Няколко пъти връзката им се пропука: през 2016 г. пра-правнукът на Ото фон Бисмарк предложи на супермодела и папараците дори успяха да снимат пръстена със сапфир на ръката на Кейт, но скоро след това развалиха годежа и от доста време време влюбените не са засичани заедно.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари